I FEEL LIKE SUCH A INSOMNIAC

 idag sade mina kära vänner att jag har väldigt mycket energi och det är ju sant, jag måste göra något när jag kommer hem från skolan, men de är dock aldrig någon som orkar vara med mig då eftersom de är för trötta haha och det tycker jag är jätte tråkigt!

idag har jag fått ut lite som låg och tryckte på mitt hjärta eller vad man säger, känner mig lättad men är rädd att mina kompisar ska bli rädd jag kan ju låta så himla arg men de är egentligen saker jag bara behöver få ut ibland ju och de är bara så jag är.

älskar mina vänner och det vet dom och om dom inte vet det blir jag arg.

jag glömde säga att jag var och hälsade på min gammelmormor på ålderdomshemmet idag, jag gav henne en bok med noveller samt ett inramat foto på mig och henne när vi var ute och åkte med morbror henriks båt!

Imorgon blir det stan med några bruttor, ska inte nämna någon vid namn men vi hoppas att sara granlund vaknar imorgon!

nu ska jag plugga... är fortfarande inte klar! bajsprutt, sen blir det scary movie 4, blev riktigt sugen på att se den!

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0