eyy

dax för en uppdatering!

Till alla som bor i Härnösand, det har slutat snöa, ett hallelujah moment här alltså.

Imorgon ska jag plugga ikapp i svenskan på grund av två oinlämnade uppgifter som ska in senast imorgon, jobbigt värre kan man ju tycka. Så ska faktiskt på bibblan med anna, osså köper vi nå bullar och så vare tänkt svar ja.

En vecka av skola har gått nu iallafall, har faktiskt haft ganska kul och fått träffa många nya people för vi har ju haft case vecka nu också. Det roliga är att jag tänkte nyss beskriva om hur peppad jag var för att få en vanlig skolvecka nästa vecka, men så kom jag ju på att det betyder ännu mera plugg. bajs.

Evelina fyller år idag (fredag) så det blir till att fira henne på lördag också, spännande! 

Nu sitter jag och pumpar Sittin on the dock of the bay - Otis redding, så jävla grym! 

Vad är nytt? Ja en ny header och bakgrund såklart! Vi får väl se hur länge jag är nöjd med den hära också då, haha 

nemen nu tänkte jag slå på lilla sjöjungfrun och somna till det kanske så man kommer upp imorgon.


btw. jag är helt fast i paradise hotel men varför? ingen aning! haha kollade idag och såg att Cimon åkte ut, lite oväntat men hade redan läst det, man får skylla sig själv för att man hänger på flashback liiite för mycket.

godnatt ladie's and gentlemen's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0