ny vaken

helt nyvaken, fick ett litet pling av mathilda så här på söndag eftermiddag, jag är ju den som brukar vakna först av alla? strange...

iallafall så käkade vi hos sara igår och fick tillslut äntligen dag på lite att fylla våra magar med så alla bara börjar prata liiite högre än i vanliga fall haha.

vi satt mest och häcka på mini och bigboy eftersom att vi var oense om vart vi ville äta. jag käkade som vanligt för fulla muggar!

och jag måste bara fråga finns de nån knapp som man kan stänga av sitt léende ibland? jag kan bara sitta och le åt folk jag inte känner jätte länge och de bara kollar på mig som jag var dum i huvve... why do I smile!?


aja, nu ska vi checka hur planerna blir för dagen... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0