nu börjas det igen

tre dagar sen jag skrev sist? kan inte stämma! känns iallafall inte som så..

lördagen var jätte kul, guitar hero, tårta och dricke. Första gången på 3 veckor så de var lite kul att hälsa på i dimman. Vi började hos mig och sen gav vi oss av hem till anna där hennes brorsa och hans vänner drack, de var kul och vi spelade spel och sånt hahaha sedan var jag så trött så jag somnade i en soffa hemma hos nobba pga 4 timmars sömn natten innan, men sanna kom och väckte mig sen drog vi till bigboy och sedan till pj också.

fan vad man far runt, runt när man är ute? haha ganska dumt fast de e väl kul också antar jag, men tänkte mer att när man bor i norrland är det ju även 20 minus sisådär ibland.

nu ska jag, ja vad ska jag? har ingen aning ahah ciao

edit: men lol jag hade ju redan skrivit om helgen? de e nå fel på blogg.se för de stod att jag inte gjort det där och att det var 3 dagar sedan jag senast skrev... men då kan ni ju få något nytt iallafall, idag så var jag i skolan och det var faktiskt helt OK, och jag gillar ju all mat som man inte tycker om så här får ni höra en greääj

jag gick till maten och såg att det var potatisbullar så jag ba hädde på asmycket ju, sen anna bara men linda de finns ju blodpudding och jag ba nooo, så fick jag ta ännu mer av det sen gick jag till salladen och då fanns det till och med tonfisk så jag var ju tvungen att ta det också, sen på toppen av det så tappade jag min plånka... lolzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0