glasögon

nej det är inte säkert men jag vet inuti att det kommer bli såhär, jag kommer få glasögon när jag väl går och testar mig för det..... därför jag inte går dit, jag vill inte. Men nu har jag börjat tänka så här, jag kanske passar i glasögon? jag menar man får ju ändå testa dem länge! så nu har jag varit och glott runt lite på synsam om de är något för mig där! här har ni resultatet av min search



efva attling


sean john


nike


michael kors

skulle helst vilja ha michael kors glasögona fast de är ju solglasögon som ni ser, too bad.

jag har alltid varit en pilotglasögon människa och då måste man ju ha de både som solglasögon och vanliga glasögon iallafall att man måste ha det så att.



Kommentarer
Postat av: eMMsson

Dom var ju endå jävligt snygga ;D

2010-02-06 @ 20:59:27
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0