bored

är lite uttråkad, tur att man ska träffa brudarna + peter ikväll! Det blir fika och så och de blir nog mysigt. Idag fick jag inte gå på bussen för en cp busschafför

- hej, alltså jag har tappade min plånbok igår och mitt busskort låg där i, är det okej om jag åker med ändå?

- Om du inte hade några pengar så skulle du då få handla i affären?

- Va? nee eller vadå?

- Om man är så gammal som dig måste man kunna betala för sig själv.

- alltså jag går ju i skola i sundsvall

- jamen hur ska jag få det bekräftat?! Har du inga pengar att betala med?

- jag sa ju precis att jag tappade plånboken igår!!!!!!!

Sen försökte jag gå när jag förstod att jag inte skulle få följa med men han ba stod där och snackade hela tiden och hela bussen väntade ju på att få åka vidare, men ack ack så fick jag gå av och gå hela vägen hem hämta pengar och ta nästa buss. jävla busschafför.

aja jag hittade min plånbok i skåpet... så jävla mig alltså letade ju igenom det igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0