why won't you fat ass it?

Har precis kollat på super size me, väldigt intressant dokumentär haha.

För alla som inte vet vad den handlar om så är det en kille som i 30 dagar bara äter mcdonalds mat till frukost lunch och middag. Han går upp ungefär 10 kilo! Det är ju helt galet men ändå inte så konstigt när han äter 5000 kalorier om dagen när han egentligen bara ska äta 2500 kalorier.

Jag har kollat på många såna här dokumentärer nu för jag måste förstå att jag är beroende av cola.... helt seriöst ibland kan jag dricka 2 burk coler om dagen! Och för att inte tala om marabou digestive fyfan va gott alltså... nä nu känner jag att det här är påväg åt fel håll de är inte bra de var de jag skulle få ut hahah.

Tur iallafall att det inte är som i usa här, då skulle nog alla vara smockfeta här med.



men om ni känner för att se en bra "wake up people" dokumentär så är det den här ni borde se!


vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0