väldans skönt

Vilken underbar morgon! Här sitter jag och myser i sängen, klockan är 06.11 och jag är fullt vaken.

Kanske jag hinner äta frukost,duscha,borsta tänderna och kolla på lite tv idag innan skolan?
Det skulle vara något nytt.

Klockan 07.25 går min älskade 58an buss nermot stan, och sen min underbara (not) 201an till sundsvall 07.33

Och hur kan man ha matte som första lektion? Helt jävla otroligt och alla är ju typ slut i huvudet...
Men den här månaden liggger jag bara 10 sidor efter! Helt otroligt för att vara mig faktiskt, men jag måste fixa det här med matten i år och få ett högre betyg. De lovade jag min gamla matte lärare på landgren haha.

Nu ska jag duscha, vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0