vaken nu blää

har precis duschat, hur kommer jag ens upp den här tiden på morgonen? Orkar inte!!!

Igår såg jag på Brüno och Forgetting sara marshall. Båda två var jätte roliga hahah!

Det roliga med Brüno är att alla som är med i filmen tror att det är på riktigt, han intervjuade till och med en terrorist?! Hans egentliga namn är Sacha Baron Cohen och han är blandannat Borat och Ali G. Väldigt skön kille tummen upp!


Forgetting Sara Marshall var också jätte rolig! Det var min syrra som sa att jag skulle se den så fixade hem den och nu har jag sett den iallafall, skit kul!

Nu ska jag sminka mig och skyyyyynda mig till skolan fast jag egentligen inte orkar överhuvudtaget...

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0