tjolahopp!

kvällen blev väl ganska bra!

var hos helen (förrädaren) och pratade och åt godis som jag hade köpe på tempö, sedan kunde vi inte bestämma oss om vi skulle dra till andré och se på film eller om vi skulle dra till nobba och dricke litt men jag och sanna gjorde iallafall de sistnämnda helen drog till andré även fast det var oss hon var med?

jag blir irriterad på folk som gör så, man är med någon för att man vill vara med den, inte för det man ska göra? fett irriterande. Om man har bestämt med någon så är man med den punkt slut.

Iallafall så satt vi hemma hos nobba och snackade och drack lite vin, sedan drog dom på krogen men vi stannade kvar hos han och spelade lite fifa, elin och frida vann över mig...

nu så har jag gått hela vägen hem och jag har ont i fossingarna, nu blir det att slå på en film och spara på krafterna tills imorgon, då ska jag gå och simma för har inte varit där på jätte länge nu.

vi höres




hahah tanken med den här bilden var, hur ser man ut om man tar ett kort från sidan? där här ni svaret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0