rubriiik

glömde bort att säga vad jag gjort ikväll!

Jag gick och mötte emma och så gick vi på tempo köpte klementiner gick hem till mig och bara pratade om allting i största allmänhet, om hur folk tänker och reagerar och sånt. Det är så enkelt med emma tycker jag på något sätt, hon e min lilla pudding.

Sen kollade på land of the lost, as bra film verkligen.
Will Ferell har gjort ett antal roliga filmer genom åren alltså hahah.

Imorgon

Så ska jag och helen (jag vet inte om nån fler?) se twilight♥ 

och när jag sa till helen att jag inte orkade gå till skolan imorgon så sa hon bara:
Men nu har du ju någonting att längta till! 

gulligt helen, men det gör INTE saken bättre... 

btw så glömde jag inte alls bort att säga det här men tycker det är fult med ööööverlånga inlägg (A)
vi höres


Kommentarer
Postat av: emma

naaw söt du är ♥

löääve you sa nääääver

2009-11-19 @ 22:51:36
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0