oh shit pomfritte

vaknade nyss, ska bege mig till sundsvall och gå på utvecklingssamtal, mamma ska med också.

Jag vet inte varför men varje gång jag ska ha utvecklingssamtal blir jag jätte stressad och känner värsta ångesten... de har jag gjort ändå sedan jag var typ 7. Antingen går det jätte bra och hon säger massa braiga saker om mig, eller tar hon upp min frånvaro osv, men jag har ju varit där heeela den har veckan iallafall?

Igår var jag med Helen och Sannsis, vi skulle se på twilight men de blev att vi bara snackade om allt möjligt istället.

Helen hade tagit sprutan och självklart tog jag henne på armen, hela tiden. haha varför blir det så att man gör det när man vet att hon har ont?



försökte göra ett video inlägg men lyckades vi? nej... så bjuder på en fin bild istället.

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0