NYSTART

Eftersom jag har gjort om hela bloggen och allting nu så tänker jag faktiskt hålla mig vid att blogga och förhoppningsvis inte göra uppehåll i flera dagar som jag annars gjort. Jag är inte nöjd med headern men den får väl funka ett tag framöver.

Idag har jag absolut inte gjort någonting, sovit och suttit vid datorn och bara kollat på en massa serier, men imorgon blir det skola iallafall, den här veckan har jag bara varit i skolan 2 dagar och faktiskt vet jag inte vad det är med mig.

Jag blir alltid så här när det börjar bli mörkt ute, jag bryr mig inte om natt och dag utan vill bara mysa med en massa godis? Detta kanske låter underbart (iallafall för mig) men när man har 5 (!) ogjorda uppgifter på skolan är det inte meningen att man ska sitta och lata sig hemma, tända massa ljus och kolla på true blood...

jag måste snap out of it och det är fortare än kvickt!

i morgon har jag inga planer, det blir middag hos pappa och jag måste ta mig till simhallen och simma! har inte varit där på hela veckan så måste ta igen det i helgen.

Ha det bra nu ska jag läsa klart den trögaste boken jag läst... män som hatar kvinnor.


Kommentarer
Postat av: bajs

hejejehej :D

2009-11-12 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0