nu serru

så ska ni kanske få veta litt mer om mig??

Höger- eller vänsterhänt: högern vännen
Humör just nu: hmm, trött?
Favoritgodis: choklad!!
Är det nåt du absolut inte äter: korv, blää
Kläder just nu: mjukisar, linne
Musik just nu: supersci - july to july
Sommarplaner: leva livet
Saft eller alkohol: blanda?? 
Hur många kuddar sover du med: 8 hihi
Favoritväder: kramsnö
Morgon- eller nattmänniska: lever på natten baby
Sparare eller slösare: jag slösar varenda krona
Kommer du ihåg din första kärlek: vem gör ej det
Tror du på mirakel: kan väl inträffa 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 eller 1 
Bio eller promenad: bio
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? dom är väl inte mysiga precis
Största svaghet: jag veeet ejjj 
Det här är jag bra på: fula mig!
Chips, morötter eller godis? godis, choklad ♥
Pizza eller hamburgare? pizza fo'sho
Skriver du dagbok? nej men jag vill...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag tror det
Stökigt eller välstädat? väldigt stökigt.. oftast
Är du rädd för blod? nejdå
Saltar du på maten? aldrig
Gillar du att sjunga? de är kul haha
Anser du att du är stark? jadåee, lite
Brukar du sola? på sommaren!
Vad gör du om du får hicka? hickar hahah
Kaffe, te eller inget? inget babeyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0