nu e man hemma...

... efter att ha varit och badat på badhuset. I en timme simmade jag och fyfan där i slutet trodde jag att jag skulle tuppa av. träningsvärk resten av livet? svar ja. Började tävla med en kille där också som simmade, jag vet ej om han vet att vi tävlade men det räcker med att jag vet det... jag vann.

nu ska jag börja skriva min träningsdagbok så den är klar tills imorgon då den ska lämnas in ni vet.

jag vet inte vad jag ska göra ikväll, har ingenting planerat. men jag är nöjd med den här helgen och de brukar jag inte vara!

sen vill jag att min anna ska komma hem någon gång... hon är som grädde på glass, och glass är inte gott utan grädde....?

hih vi höres

(med glass menar jag förståtts CHOKLAD glass...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0