nu e jag arg...

Jag hade precis skrivit ett halvt inlägg (ganska långt) och sedan råkade jag trycka bakåt? förbannat...

Den här dagen har jag varit ganska förbannad, de har varit bussar som strulat och massa jävulskap.

Men just när jag kommer hem och sätter mig vid datorn så ska vi ha sån där konversation där man kan bjuda in många på msn och bestämma vart vi ska äta någonstans på fredag innan bion, det lät ungefär så här:

Helen: om inte alla bestämmer sig snart så tänker inte jag gå och äta nånting!!!
Linda: men kan vi inte bara äta på sam's då? De är ju ändå Peter som fyller år.
Sanna: jag går med på allt!! hejdååå
Malin: jamen de går bra!
Peter: jaaa de gör viii, helen kan du sluta sura?
Helen: de är sprutan som talar....
Malin: men ska vi säga sam's nu då?
Oliva: nej
Sara: nej
Fredrik: bajs??
 
Sen började det om så kanske 15 gånger. Nu har vi bestämt (hoppas jag) att vi ska äta på kina.
Jag tycker inte om Kina speciellt äter typ ingenting därifrån haha, men hittade något smarrigt:

typ grillade kyckling spett med jordnötsås och ris!! MUMS

hihi så nu är jag glad iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0