Nu är jag hemma

efter en väldigt lång dag. For som sagt ut till farmor och bakade luffsor det var väldigt trevligt och om inte annat väldigt gott!

Men efter jag hade ätit nästan en halv macka själv fick jag kvälvningar och kunde inte äta nå mer trots att de var så sjukt gott. (De är inga småa bröd de här utan gigantiska!)

Sen gick vi från bagarstugan in till famor och fikade haha. Äppelkaka och saft, dock så tål jag inte äpplen så bra så fick peta bort dom men resten var ju gott även fast jag var mätt.

Sedan fick jag världens känsla att jag var tvungen att åka och hälsa på min gammelmormor på ålderdomshemmet så tvingade med min syster Erika osså for vi. Där var allting bra och hon mådde prima, dock är hon ju lite vimsig i bollen men ibland helt klar de är den mysigaste tanten i världen! Så hon fick en lufsa av oss och hon blev jätte glad.



Älskade gammelmormor Ulla!

Sedan for jag till pappa och åt mat och så, nu är jag hemma och väntar på att heartbreak hotel ska börja om knappt en timma, trevligt trevligt!

vi höres

Kommentarer
Postat av: emma

naw va gullig :D

såg du också på heart break hotel?! hur slutade den? han inte se..

2009-11-16 @ 22:10:57
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0