mjumsigt

sitter och kollar på scrubs, ibland ser jag mitt liv som JD gör hahah och de kan nog mina vänner hålla med om iallafall hahah as soft.

dagens topic

varför varför varför kan jag inte steka blodpudding? Med skillnad från andra så tycker jag att det är jätte gott men varje gång jag ska göra det så går allting söndert och jag vette fan varför? Synd att man inte kan göra som när man steker ägg, om allt går fel kan man ju säga att man skulle göra scrambels? hahahha väldigt bra!!

Idag så skippade jag gympan och slutade vid elva tolv jätttee skönt säger jag. Ikväll ska jag försöka plugga ikapp men det känns som det är det ända jag gör när jag pluggar, försöker komma ikapp det andra redan gjort hahah.

Här har du ett inlägg helen tack för att du påminde mig!

vi höres


Kommentarer
Postat av: helen

hahaha, du är fan som JD också.

tråkigt bara att man inte kan se vad som händer i ditt huvud som man gör med hans ;) eller ah, man får iaf reda på vad han tänker just dom där stunderna han bara står där och är tyst!!! =D

2009-11-23 @ 17:29:52
URL: http://helenajaberr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0