kväll...

nu ska jag snart sova, har precis kollat på desperate housewifes. love it

har även varit på promenad med helen, mysigt som vanligt ahaha men snackar alltid om så galna saker med henne. (mestadels  jag)

dagens topic

när man har hörlurar i öronen, låter man annorlunda då? jag satt idag på bussen och tänkte:
"andas jag tyngre nu? det känns som det... men gud kurrade min mage nu? hörde någon det? klunkade jag när jag drack vatten nu? shiet vad konstigt, sa kajsa något nu? nee troligen inte... vafan jag hör ju ingenting!"
det blev jätte läskigt men tillslut slumrade jag till en stund iallafall.

är det någon annan som har känt så? jag känner det hela tiden!

förövrigt fick jag MVG idag på engelskan känns väldigt bra, vi hade gjort en nyhetssändning och våran sak var att britney spears vad död och jag flippade totalt och var i en intervju ett fan från carliforinen och i det andra en inder som körde ambulansbilen. Det var jätte kul också hahah!

vi höres

Kommentarer
Postat av: helen

anledningen till att vi gör det är ju för att du är lite galen av dig!!

men det visste du ju redan ;)

2009-11-25 @ 20:24:10
URL: http://helenajaberr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0