kom precis hem från...

...papi och där blev det middag, köttfärssås mums! Avslutade middagen med sån där choklad glass med småa choklad grejer i och då kom jag på det jag ska aldrig ge mina barn vaniljglass om de inte är väldigt mycket choklad gömt under allt det äckliga, hur kan man ens äta vaniljglass?

Är vaniljglass gott?

Svaret är: nej

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll men numera är jag så trött så jag tror inte att det kommer hända något speciellt, läsa klart den dära förbannade boken kanske. Som faktiskt har börjat bli liiite spännande haha.

Och vet ni vad som har hänt gott folk? Nasa har funnit is på månen! Det är ju helt sjukt förstår ni att då kan vi kanske leva på månen snart? Och plantera massa träd eftersom det finns syre i vattnet! (isen) Helt galet, lite som en backup! Nu spränger en komet halva jordklotet!!! Äh vi åker upp till månen och tar det lugnt istället vi hahah.

vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0