jobbigt...

sitter på skolan och försöker jobba, är för övrigt helt själv också känner mig ganska lol hahah men jag kanske får mer jobb gjort då? ne... sitter bara och spelar icy tower och öppnar dörren åt dem som bara plingar på  hela tiden blir GALEN!! varför har ingen med sig nyckelkortena för? Iförsig så har jag inte heller det med mig men jag står hellre och väntar till någon öppnar dörren självmant än att stå och plinga tusen gånger i minuten. Eller, iaf när jag är själv haah.

Nu har jag läst ungefär hundra sidor till i boken varför tar den aldrig slut??? Om ni ska läsa en bok läs INTE män som hatar kvinnor.

aja, snart har jag muntligt prov på allemansrätten jag kan NADA så bajsa ner sig alltihopa låt mig få sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0