höstmörker

det är så mörkt och mysigt ute, och när jag och jossan skulle gå till bussen idag bara fylldes man med julkänsla!

Jag ligger i en nybäddad säng med tända ljus runt omkring mig de enda som inte var så bra att filmen jag såg var ännu en sån där jorden kommer gå under film, den hette 9 och handlade om att alla på jorden dog på grund av maskiner som tog över. Jag är lite trött på såna här filmer hela tiden man får sån ångest ju.

Jag menar armageddon, day after tomorrow, wall-e, 2012 och nu 9 + en massa fler som jag inte kommer på just nu, de borde göras fler filmer som I love you man de är riktig humor 100 % förresten har jag och min syster väldigt lika smak i komedi kategorier även fast vi bor flera 1000 kilometer från varandra kollar vi nästan alltid på samma serier och filmer, jag tycker det är lite coolt hahah


vi hörs, nu ska jag mysa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0