ÅHHHHHHHHH

NU BLIR JAG RIKTIGT URSINNIG

jag är inte en människa som går och lägger mig tidigt men nu hade jag äntligen lyckats somna innan klockan nio.

Först kommer min låtsats pappa upp och frågar vad jag gör för internet hackar så väldigt nere, ja vafan gör jag? INGENTING JAG SOVER.

sedan lyckas jag somna om en andra gång mot min förvåning, osså springer erika och knackar på dörrn.

Linda, linda de droppar vatten från taket! jamen vafan har jag med det att göra? Hämta Ronnie eller mamma istället?
Tvingades upp för att sedan säga jaha? Dricka vatten och gå och lägga mig igen.

Och eftersom händelsen ägde rum precis utanför mitt rum har nu mamma och Ronnie stått och diskuterat medans jag ligger här inne och kan fan inte få en lugn stund.

HÅLL KÄFTEN NU

vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0