99

Kom precis hem, totalt värdelös men ändå inte helt värdelös kväll det var ju roligt att träffa emma sanna och billa iallafall!

Vi skulle på fest hos fjodor men sen så skulle alla dra till dattes storebror så vi gick dit, efter lite krångel kom allihopa in men väl inne så ville jag bara dra, det var alldeles för mycket folk i en tvåa om man säger så, jag ringde pappa och han kom och hämtade mig.

Men det gjorde egentligen ingenting för jag hade inte tänkt gå ut ikväll ändå, de var bara impulsivt av mig att dra ut för jag orkade inte sitta hemma och dega en hel kväll till men nu önskar jag att jag hade gjort det ändå.

Ingenting känns likadant och spännande längre, bara en massa drös med fulla folk och ringande mobiler. Jag får ångest av det, jag blir liksom "inträngd" i ett hörn om man säger så. Osså hamnar man ju lätt i pinsamma situationer och full eller inte full så är jag en expert på det!

Nu säger jag absolut inte att jag aldrig ska gå ut igen, de är roligt att gå ut men helst med dom man känner mest och umgås med ofta tycker jag så man kan känna sig säker och inte behöva tänka så mycket hela tiden för tankar har jag nog av ändå. Men lite omväxlande med nya och roliga personer är ju great! Men dock hatar jag bara när det är en ytlig vänskap typ som "ibland känner man varandra ibland inte"

hahah deprimerade lilla linda kände bara för att skriva av mig lite

(menade ej att jag är deprimerad men lät ju som så)




vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0