valborg = över

idag vaknade jag och tänkte på alla sakerna som hände igår, bråkat med soffy  hmm, bråkat med en annan tjej hmm, tagit hand om folk hmm, inte för att jag klagar (: jag hade ändå inget annat för mig. Sen mötte jag Jasmine och Anna och vi drog på MINKROGEN käkade gött jajamen.

igår på middagen var det jätte kul vi spelade värsta roliga spelet som jag inte spelat  förut (: drick spel självfallet!
SOFFY FYLLDE  JU ÅR IGÅR grattis lillen nu är du lika stor som mig! båda vi har btw sökt jobb på televinken och jag hoppas vi båda får det annars blir jag ju ledsen....

när jag hade vaknat imorse så gick jag och mötte helen och peter, åt på big boy  och ba mådde! sen drog jag till min gammel mormor på hemmet och hälsade på och sedan hem till pappa och åt thai, yepyep
du får aldrig dö ulla! Hon är 90 men ser inte en dag äldre ut än 20!

jag älskar dig lovar att jag ska hälsa på mera.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är en stor flicka nu alltså:D:D



"Hon är 90 men ser inte en dag äldre ut än 20!"

trodde hon var 15:S

2009-05-02 @ 10:43:38
URL: http://ssofiae.blogg.se/
Postat av: linda

soofiaa är stooor ;;



15?? högst 14...

2009-05-03 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0