plugga matte............

igår somnade jag vid nio? jag vaknade två inatt även ;o så jag ställde klockan och somnade om igen men vaknade fem minuter i fem ;s  herregud helt sjukt, man märkte verkligen att jag inte hade fått i mig något socker igår (nu har jag hällt i mig sprite så att jag ska vakna)

igår skulle jag plugga hela kvällen/natten men jag bara somnade och somnade? hur kan detta hända....
nu iaf sitter jag här med tusentals papper och bara väntar på ingenting, jag skiver bara här som en ursäkt för att inte börja träna matte just nu, och dessutom missade jag träningen igår, varför suger allting så jälva hårt just nu...

aja nu har jag babblat mycket om ingenting! vi synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0