IGÅR VARE NYKTERT!

jag känner för att ge världen en stor jävla käftsmäll, och den förtjänar de också fuck you.

gårdagen var sådan att jenny kom hit (L) älskade jenny (min låtsats syster för er som inte har kollen)
och vi skulle till emma, helen också så jag for och hämta helen och skjutsade henne till emma FÖR INGENTING FÖR HON DROG PÅ EN GÅNG OCH SKULLE HÄNGA MED BÄTTRE KOMPISAR LOL

iaf, så hämtade jag jenny och så åkte vi till emma, från emma så åkte vi till nån(?) som var nathalies kompis, där joinade mirian,maria och jocke oss också och de blev ganska kul (: sen när jag skulle skjutsa hem jenny därifrån så skulle vi åka förbi och säga hej till jennifer, jennys kompis och där satt vi på gräsmattan ett bra tag och bara snackade :)
sedan for vi ner på stan och träffade alla, jag brukar faktiskt inte hänga på stan men igår var de verkligen jätte många där av någon anledning? jaja, säkert för att träffa gert(L) ne skojja.

sen somnade jag as tidigt på natten när alla var i emmas hus typ alex osten körven emma mirian nathalie och jag
vaknade vid 4a?? efter många misslyckade uppväcknings försök av alla tjejerna haha de enda jag hörde när jag vaknade var EMMAS MAMMA KOMMER HEM OM 5 MINUTER
jag hoppade upp och ba sprang och städade, visst vi hade inte haft nån fest eller nått där men vi hade stökat till det rejält!
sedan drog vi till matte där matte och jim stod och tvättade en grill som dom hade fått av nån av mattes kompisar, så då hjälpte vi dom, eller vissa jag fick jävulskt smutsiga fingrar iaf! sedan drog jag hem och nu ska jag till stan, möta mirian och emma,



BTW JAG TROR JAG KOMMER SÄLJA MIN MOPPE INOM EN SNAR FRAMTID! JAG HATAR DEN

Kommentarer
Postat av: helen

eru sur eller?=(

2009-05-04 @ 00:00:13
URL: http://helenajaberr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0