hej igen!

hihi ungefär 5 sekunder sen jag skrev det förra inlägget men nu är det dax igen! jag tycker de ser konstig ut om de är jätte många bilder i ett inlägg! eller? kanske inte....

iaf ska jag och JENNY älskling låtsats syster för er som är retards och inte vet nånting åka på BIRKA PARADISE herregud vad jag längtar japp!  Jag och Jenny har bestämt oss för att även om vi är SUUUPER trötta ska vi ändå upp och äta buffé frukost (: yesyes

nämnde jag förresten att jag inte heller ska dricka en droppe sprit tills vi åker? jag hoppas verkligen jag kan hålla det här löftet till mig själv! jag är över happy och btw utan socker blir jag till en zombie ;s mitt ena öga var röd spräng imorse och jag har no idea why?

aja kolla in här (L)



själva båten, superduper                                               tro det eller ej men här kan man sola som om de vore riktig sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0