förintelsen

hade värsta dagen idag om förintelse och jude hat idag, de är ju as hemskt vad som hände i tyskland och vi har haft det i skolan mycket nu, och jag tycker de är väldigt intressant faktiskt jag tyckte så synd om de här frun och mannen som hade varit på koncentrationsläger och vinkat av sina föräldrar och kusiner och trott att dom skulle till något bättre ställe för att sen få veta att dom dödats... hans nya bok har du träffat Hitler? kommer jag nästan läsa på någe vis!

jag har ont i röven.... hade spinning på sjukhuset igår som träning med bandylaget alltså ingen kärring gympa hihih
väldigt jobbigt och kan ju säga att alla svettas så att det rinner verkligen!


snart ska jag äte kött och sallad och sen promenad med sofia (L) ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0