yeeee

har nu färgat håret 3 gånger på 3 dagar....
och jag är inte nöjd än.


just nu sitter ja och äter chips och dricker cola, de var de jag skulle ha till bion idag med anna men den gick ju inte den tiden vi gick dit så de blev att gå till donken och softa istället. där träffade vi sofia och vickis någon minut.
sedan försökte vi få tag på emma och anna drog hem. jag drog till sjukhuset där mirri var som hade brutit armen eller något liknande, stackarn.

imorgon ska jag få sjölund att skicka mer låtar till mig, då kan jag ta med mig nåra av dom på lördag yeahh
imorgon bitti blir de knas men de får man väl stå ut med, jag fattar inte nu när allt har blivit så jävla bra, sköter skolan och allt då ska ni jävlar komma och förstöra för oss hejdå bög.


BTW ÅRE PÅ LÖRDAG SOFTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0