hemma

skönt nu är jag hemma!

vi vann båda matcherna med 5-1 och 5-2 mot samma lag dock men..
jag hittade inte mitt mobila bredband heller, så försökte sno trådlösa bredband på vandrarhemmet men de funkade inte så värst bra.

snart kommer helen och ikväll ska vi lana med sofia crazyy taxi all night long.

resan var väl okej. jag och julia sov i samma säng och kollade på film på nätterna, lite jobbigt pga att sängen va jävulskt liten men inget att klaga på.  DE VAR JU MYSIGT

på sista kvällen så hade vi en, va kan de vara sjukamp kanske?
jag, elisa,pernilla,sofia och sofie var på ett lag och vi förlorade allt med vi var bäst egentligen...

här en bild från när jag går catwalk ( en av tävlings momentena med julias bigga högklackade)
jag har hört att det är populärt med shorts uppe vid midjan lila linne och strumpbyxor,
eller vad tycker ni?????


sedan elisas tappra försök, (medans alla i vårat lag stod och sjöng it's getting hot in here)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0