who am I

fyfan vilken härlig dag, den bästa på länge. Slutade tio över ett drog på stan träffa eve och sanna åkte hem så kom ida,vi spela singstar och sen drog vi till backen, asroligt verkligen! sen när jag kom hem vare bandy på tv så satte mig såklart och kolla och då vann vi på straffar mot ryssland! lite nöjd kanske? dessutom hade mamma gjort hemmalagad pizza (verkar ha blivit hennes favoritmat) så åt det när jag kom dåråe.

ska få nya pjäxor av pappa! skönt, mina är typ äldre än mig själv.

imorgon blir det simma med eve, plugga och såklart träning hmm, låter intressant inte sant?

07.20 bussen imorrn så måste nog sova antar jag....

seeeeeeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0