softa ofta i softar kofta

ni behöver inte bry er om det där andra numret, jag har fått tillbaka mitt gamla, 0730893956 nöjd!!!

aa, vi hade hål i morse, men de var det ingen som hade sagt, så vi började inte förrns halv elva, guuud så roligt.
spenderade mina 2 timmar på studiegården för lite matte i hopp om att få skippa matten och ta längre lunch jobbade 47 tal!!!!! men icke sa nicke, jag och anna blev as arga. jävla sär hon är vår matte lärare.

slutade dagen med fotboll, och sen missade jag bussen. de var så jävla kallt ute idag.


ikväll ska jag vara med sofia, har längtat liiiite dåråå. vi ska väl åka pulka eller nått annat wierd



ciaooo

Kommentarer
Postat av: soffyyy

ovanligt att vi jämt ska göra dom kontigaste sakerna:S

2009-01-14 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0