smått&gott

riktigt mysig kväll, började med att helen kom hit och så  åt hon här osv, sen var vi tvugna att gå till helen för att vakta hennes småsyskon i typ en halvtimme, stannade lite längre dock och pussade på sam&nelly  URGULLIGA UNGAR
sedan tänkte vi gå på bio med eve,elin&sanna. men så blev det inte för evelina&elin fick inte på något konstigt sätt, saknar evelina...  buhuuu. Iallfall jag och helen gick på tempo & köpte godis & hyrde film sen gick vi hem och såg på
 the strangers, det var en sådärig film, inte för bra och inte för dålig? hahah, iaf kom mirian hit också! och sen såg vi på surf's up, asrolig film! älskar kycklingen. nu är maria här och ska sova, för hon hade ingenstans att sova, hahah hon är söt! Imorrn så ska jag ju upp tidigt samling elva så jag måste sova =( hoppas min kväll var intressant för er ;;  det var den för mig iallafall


ciao&marängswich (hur det nu stavas)

Kommentarer
Postat av: evie

saknar dig med min fisk:)

2009-01-18 @ 03:53:40
URL: http://evienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0