ont in my ben

as ont i bena nu, måste nog stretcha... ska göra klart svenskan idag också, så blir mona nöjd.

det blir match på lördag! klockan ett, men samling två timmar (!) innan, de är ju lite jobbigt men roligt att spela!
har faktiskt varit jätte duktig och gått på alla träningar, folk måste undra vad det är som har flugit i mig den här veckan :)

imorrn är det helg, som jag längtar!  på fredag blir det myspys med kajsa, jag har ju match på lördag så.
och lördag kväll ser det ut att bli utgång med jossy och matto tror jag att det skulle va? får hoppas på det....

nu blir det tvätta bort sminket och så, för det verkar ju vara något magiskt på högslätten som gör att sminket inte går bort när man duschar? brukar alltid göra det hemma.
hoppas kenneth är borta imorgon också, då slutar jag typ tjugo i två och då blir jag väääääldigt glad

ciao&makaronibönor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0