last night i saw you in my dream

yo, what's up people??????????????++

tänkte väl det, 
jag har precis kommit hem från vårdkasen, älskaälska
var där med sofia da woman ni vet hade verkligen askul

idag var inte skolan så jobbig, förutom att jag missade straffen på fotbollen så alla är typ arg på mig... buhu
jag längtar verkligen tills nian är slut, den suger! jag vill bara gå om ett år och gå med eve och emma istället det skulle vara fett nice.... men de kan ju inte göra.

idag sover jag alone, första natten på länge, ingen emma att skratta åt när hon snackar i sömnen och ingen mirian att värma sig på.... ja livet suger.

det skönaste med dagen var iallafall lugnt ATT VI HAR BILD OCH INGEN TEKNIK. price the lord victoria!

god natt, jag ska kolla på nån sötis film som emma sa var bra mini's first time hette den ses där


saknahelensaknahelensaknahelen

Kommentarer
Postat av: helen

gumman, saknar dig också. galet jävla mycket!!!

2009-01-28 @ 22:18:57
URL: http://helenajaberr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0