it's a holiday, every day

jag orkar inte med skolan just nu, känns bara som att jag vill hoppa av på en gång.
men de är ju klart jag inte ska göra men ändå...

jag och emma var på stan och köpte glass på rasten gött (dock inte emmas glass)

sen skulle jag gå på stan efter skolan, men icke sa nicke för emma var tvungen att åka hem för kajsa hade ringt hem till emmas mamma och sagt att hon skolka. sluta upp med de kajsa!

så jag åkte hem efter fotbollen och så satt jag vid datorn nån timma sen åkte jag till träningen.. den var asjobbig, de var ju snöstorm ute, osså träffade jag mojja efter och han såg inte ens att det var jag för jag var så blöt och mitt smink hade runnit..  hihi nu äter jag havregrynsgröt med äppelmos, är glad igen...

min mobil dog när jag snackade med eve, jag ringde upp igen men hon svara inte. vart tog du vägen kvinna

hejrååå  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0