i won't stop they gotta chase me

hade gymnasieinfo idag och de var då jag fatta hur nära det egentligen var tills vi ska välja gymnasium. de är jobbigt...
jag vill inte välja, jag vill typ flytta men jag vill ändå inte? vill inte lämna alla här.

och kenneth är fortfarande sjuk så då är frågan, har vi typ 2 timmars hål imorgon bitti? HOPPAS
var med jenny efter skolan, gled runt som två coolingar du vet, spanade, hoppade på gamla gubbar och sånt.
I kväll ska jag träna, börjar bli lite uttjatat men de är kul ändå. Lite jobbigt dock att jag har träning måndag, fotboll på tisdagar, träning tisdagar, gympa/fotboll på onsdagar, träning torsdagar och sen gympa på fredagar igen, man kan ju inte skylla på om jag skippar nån någon gång bland? HE-HE


och sofia, bara så att du vet det ska du åka på vårdkasen med mig på onsdag också!! jag menar kom iiiigeeen

Kommentarer
Postat av: soffyyyy

HEHEHEHHE DU TROR JUUUUUUUUUUUU, kanske jag gör deee:)

2009-01-13 @ 17:17:56
URL: http://ssofiae.blogg.se/
Postat av: soffyyyy

HEHEHEHHE DU TROR JUUUUUUUUUUUU, kanske jag gör deee:)

2009-01-13 @ 17:18:09
URL: http://ssofiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0