gimme good love

jag orkar inte ens snacka om helgen, katastrof de är liksom inte ens kul längre jag måste nog trappa ner på utgången,
kommer aldrig att hända men

jag längtar tills sommaren, visst för alla sakerna man ska göra men också värmen om kvällen, att slippa frysa ihjäl när man går hem underbara känsla

jag har inte haft roligt de senaste dagarna så jag har inte känt för att uppdatera heller, hahah
de enda jag kan säga är att jag är trött och äter väldigt mycket på subway
visst är det många braiga människor som lyser upp mina mörka kalla härnta nätter men ibland undrar man ju om det är nog.

jag satt och kollade på en massa bilder igår på min syster Andrea och kom på att jag saknar henne väldigt mycket.


nu ska jag åka till ännu en värdelös dag i skolan




Kommentarer
Postat av: helen

din jeevel, vi måste ses ju!!!

hör av dig nån dag vettja!!!=D=D=D=D=D

2009-01-27 @ 21:00:28
URL: http://helenajaberr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0