du är precis som mig, fast annorlunda

nu ligger jag och mirian i sängen och ska sova, är fett trött nu ju! idag vaknade jag vid 3 typ drack en massa vatten och shit, sen drog jag till mathilda och sånt, var där åt mackor typ väntade på att mirian skulle städa klart nån gång.
sen mötte jag helen och mirian vid hemköp köpte godis och fick en film (?) men inte mina två kronor tillbaka......
sen drog vi till emma&petra och kollade på en askonstig film "idiocracy" hahah helt sjuk.
sen gjorde vi makaroner och mumsss.... sen väntade typ fyra timmar på skjuts av någon som aldrig kom för han kolla på sagan om ringen... jobbigt

igår så var jag först på matchen såklart. vi vann med 4-3 mot östersund, as spännande match och hela laget var asbra!
sen städade jag HELA mitt rum så att det faktiskt blev rent också. sen drog jag till mathilda och väntade på josefin och julia sen åt jag och mathilda mat HEHE gott. sen blev det utgång och lite virrigt? vi skulle till daniell men när vi kom dit så skulle alla dra så vi träffade kim&manne och några som hade haft klassfest så jag drog med dom till nån eddie.
sen gick vi hem till mathilda några stycken, och där mådde jag inte så bra kan jag ju säga... som eve sa: lite för mycket av det goda kanske? och för det sista är det aldrig roligt när man vaknar på morgonen efter utgång alltid nått som fuckar sig.


ciao

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah, vadå du mådde väl kanoners hos mig? ;; hahahahha

2009-01-22 @ 22:01:16
URL: http://matto.blogg.se/
Postat av: linda

ahah, joo de vet du =D

2009-01-22 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0