cool as the breeze blow

idag så var jag inte i skolan, hade SO prov och igår hade jag glömt böckerna i skolan, vågade inte få ig faktiskt.
när jag vaknade så duschade jag och fixade osv. sen åkte jag till sundsvall där jag handlade lite saker, en lila mössa från carlings, ett par vita skor från H&M fick så jävla ont i fötterna när jag sprang runt i klackarna så var ju litt tvungen
och en tunika från ginatricot.

sen åkte jag hem och då gick jag och emma hem och så kom mathilda, skulle ju fira patrik idag men de blev ju inte av eftersom vissa personer är lite konstiga.
nu är jag hemma har precis ätit hemmagjord pizza och soda stream trevliiigt nu ska jag kolla på madagaskar

seeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0