buhuhuu....

imorrn så ska man ju då gå till skolan på morgonen fastän vi kan ha hål, för han vet inte om han kommer eller inte -.- (kenneth alltså)

osså är backen stängt tills i helgen så den kan man ju glömma, shieeeet THUG LIFE SOFIA


aja, har nytt nummer nu i några dagar så om ni vill ha tag i mig så kan ni ju sms:a de här nr iställer för mitt

0760309289!!!!!!!!!


nu ska jag iaf hä på mig nå mask som jag fick av syrran i jul, sen ska jag kolla på scrubs och sova, hård träning joooobbbiiiggt


ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du själv på att jag ska lära mig det där numret?

2009-01-14 @ 13:09:09
URL: http://ssofiae.blogg.se/
Postat av: linda

det behöver du inte längre :):):):

2009-01-14 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0