ajj säger jag ba

,

ajj säger jag bara, idag så åkte jag i backen, asskönt köpte säsongskort osv, men jag har en jävlahistoria med dessa jävla ankarliftar, visst dom är väl bra men dom verkar ha något emot mig? 
 
ena gången var jag och sofia å åkte, då gick liften av (!?)
har aldrig varit med om nått sånt, men idag då vare lite värre.

när jag och ida skulle släppa den så for den under min jacka så jag satt ju fast, sen äre sånna hära pinnar som gör att man ska se att man ska släppa liften, (jag satt ju fast så jag fortsatte ju att åka) men när jag äntligen fick loss mig så for pinnarna bakåt och sedan slog den mig rakt i ögat, först gjorde de bara ont, sen sa ida och gunilla att jag grinade blod och det verkligen bara rann,as äckligt så jag fick gå till stugan till nå snälla people som hjälpte mig, sen åkte jag på akuten men hornhinnan var hel så jag fick åka hem igen,men ett antal sår och ett fint blåöga var vad jag fick med mig hem.


auoch, nu så började jag grina för att jag slog sönder bakluckan på min mobil, (jag är trött inget jag brukar grina över i vanliga fall hihi) men iallfall så när jag gjorde "grinar-minnen" så öppnades alla såren igen så det bara rann blod tårar igen, och man kan ju säga som den där låten alla lyssnade på i femma att mina tårar blir till blod... HEHE
 

Kommentarer
Postat av: sofffffyyyy

VAR DU TVUNGEN ATT SÄGA DET?? pinsamt....

2009-01-25 @ 17:45:15
Postat av: helen

gumman då :( du lyckas med allt!!

saknare också!!<333

2009-01-25 @ 22:19:21
URL: http://helenajaberr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0