åhhh, jag är så trött

och det menar jag verkligen, jag kan helt enkelt inte sova på nått sätt? Idag gick jag i skolan som vanligt. Hatar måndagar och ja jag försov mig... mamma kommer alltid in och väcker mig typ 10 i sju och då har ju redan min väcka klocka ringt ett antal gånger.  Och när jag kom till skolan så vare ju så här att jag ska ha prov nu på fredag i spanska, och sen på typ torsdag nästa vecka i matte, och sen nästa vecka på fredag blir det SO hur orkar man med om dom ska liksom rivstarta så dära.  BLÄÄÄ!!!! hatar skolan.

men som tur var va Kenneth sjuk idag så slutade typ tio över två slutar aldrig senare än tre annars.
när jag kom hem så sov jag bara, sköööönt men nu måste jag stiga upp för har träning halv nio till halv tio. buhuu varför är allt i mitt liv så jobbigt helt plötsligt? aja, ciao ladys&gentlemen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0