tjollahop i backen!

kom precis hem från backen,  nu sitter jag med emma och softar. snön var inte den bästa idag de var typ konstgjort och bella åkte in i mig två gånger... hahahahha softarbruden!

sofia har inte ramlat....än
men det kommer, jag lovar dig mohhaha
låt mig påminna om att hon dock har fått hjärnskaking när hon ramlat med snowboarden...

aja, det var kul iallfall, mamma har köpt glass och jag ska ladda in för provet imorgon det blir bra hoppas jag, jag ska göra en novell har jag bestämt.

är vääääldigt sugen på subwayyy nu så vi ses och det blir jag utan idag

här har du en super macka:  mörkt bröd, tonfisk,ost toasta sedan gurka och sallad. där har du den perfektaste mackan jag lovar. jag kan iaf inte äta något annat...

Kommentarer
Postat av: sofia

en gång hände det linda, EN GÅNG!!!!!!!!! haha plus att du inte får bestämma om du ska göra en novell eller inte..... GEEEEK

2009-02-05 @ 07:01:10
URL: http://ssofiae.blogg.se/
Postat av: linda

äru tönt eller!!! det får man visst det nananan

2009-02-05 @ 13:17:11
Postat av: linda

sa nån åka i backen?=D

2009-02-08 @ 21:57:42
URL: http://llindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0