the mentalist

jag har blivit besatt. har laddat hem hur många "the mentalist" avsnitt som helst (och några avsnitt av the penguins of madagascar hehe) ja är skipper sofia är rico helen är private och sanna är kowalski de har ja och helen bestämt iaf.

jag snackar om pingvinerna i madagaskar btw....

ni måste se the mentalist bässst yeah fattruuu ccool





iaf så var det jätte roligt igår när jag och malin var bartender. och jag tjänade ju pengar också som jag verkligen behöver denna månad kan jag ju säga.

sen sov jag hos helen och idag så har jag bara varit med sanna och helen hela dagen :)


ny header btw, haha har bra


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill icke vara en pingvin......

2009-02-23 @ 07:32:10
URL: http://ssofiae.blogg.se/
Postat av: helen

älska pingvinerna!!<333

2009-02-23 @ 12:06:37
URL: http://helenajaberr.blogg.se/
Postat av: linda

haha du har inget val sofia!

och ja helen du och jag (L) pingvinerna

2009-02-23 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0