HEHE, vill du ha mer sylt?

sitter och äter plättar med sylt och grädde gött....


nähe skit it då äcklen..... ajaiaf så gick jag hela dagen i skolan idag! värsta nöjd men de hände en dålig sak också.... jag missade hela sista sidan på nationella provet. jag såg den inte. och det hade jossan i min klass inte heller gjort och tydligen asmånga fler. aja thug life...

skulle vara med sofia idag men de blev inte av så blev typ deprimerad och satt hemma och tråkade som vanligt.
sen gick jag på träningen som inte var så rolig. men emelie fanns iaf där och försökte liva upp mig :)

kommer sakna pernilla fucking nyberg så jävla mycket. det kommer inte bli lika roligt alls och jag hatar dig som gör så här mot mig. man kan inte sluta bandy.


jag försöker styra hit helen nu.... vi får se hur det går hejs på ett tag! 

btw här är min söta lilla emma- http://emmalundgreen.blogg.se
som jag har gjort blogg designen på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0