hack!!!!!!

somnade någon gång vid fem inatt. och jag måste säga att det här har varit ett riktigt tråkigt lan. inte som de var förut.
kanske för att jag var irreterad kanske för att jag bärde hit en luftmadrass städade upp hela golvet bärde ner en ASSTOR madrass från upstairs kanske för att jag kände att jag inte hann med något kanske för att ingen nånsin blev nöjd, kanske för att några åt upp mitt godis och mina chips kanske för att jag var stressad. kanske för att ingenting är bra nog och att ingen uppskattar det. kanske för att jag känner att jag måste städa upp allt det här sen för att ingen kommer att hjälpa mig.

ska aldrig mer ha lan hos mig det är ju ett som är säkert.


hejrå

Kommentarer
Postat av: emma

ja men du e en liten fitta linda!!

2009-02-10 @ 19:01:05
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0