fredaag äntligen

jag skrev inget igår så en liten update

igår skrev jag en novell på nationella i svenska, den var väl ganska bra hoppas jag!
sedan for jag och emma hem till mig efter att ha varit på stan med sanna ,sofia och eve.
sen for emma hem och jag for på träning. efter träningen for jag hem till emma där mirian också var.
vi började kolla på big mama och sedan så var vi tvugna att åka hem halv elva för mammaäckel hade ringt anneli fattar inte vad dom har för prob?

idag så blir det väldigt kul! jag ska softa och lana ikväll med väldigt många,
kajsa,sofia,helen,evelina,sanna,emma,mathilda och mirian

vet inte hur vi ska få plats men de löser vi!

nu måste jag dra till skolan. slutar tio i två idag seeeeeeeees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0