fattar noll när man tror man har koll

idag var jag hemma från skolan, jag vaknade och hade verkligen asont i magen och i huvudet, man skulle kunna tro att jag hade varit ute hela natten hahah.


idag så ska jag vara med emma, måste bara vänta tills min mamma har dragit till jobbet och att emmas mamma har dragit också, för vi får ju faktiskt inte vara med varandra, iaf inte så mycket och det är sjukt? vi får se om det blir träning, de beror på om jag blir bättre eller inte. jag vill faktiskt gå för jag var inte där på HELA förra veckan, saknar dom! men nu har pernilla slutat på riktigt, och jag vet inte hur det blir för mig då. det kommer kännas så tomt utan henne, jag vill inte att du ska sluta pernilla!

nationella i svenska imorgon, vi får se hur det går hahah, hoppas det går asbra iaf jag vill bevisa för monajäveln att jag klarar visst VG, hon sänkte mig förra året....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0